Lubisz kosmetyki? Chcesz poznawać nowości? Jesteś łowczynią okazji, która równie chętnie uzupełni swój budżet? Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Oszczędzaj na zakupach, zamawiaj produkty ze zniżką i z dostawą bezpośrednio do domu. Zarejestruj się na Konsultantka.pl Avon całkowicie za darmo i ciesz się kosmetykami w super niskich cenach. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, a dalsza współpraca zależy tylko od Ciebie. Nie masz żadnych zobowiązań, to dodatkowe zajęcie, które możesz wykonywać w czasie wolnym. Dołączając do Avon jako konsultantka i pracuj na własnych zasadach.

Akcji "Czytaj z Blogerem" Księgarni Tania Książka

wtorek, 5 września 2017


Od ponad roku mam przyjemność współpracować z polską księgarnią internetową TaniaKsiazka.pl, a dziś mam dla Was prezent rabatowy.
23 kwietnia 2017 roku księgarnia TaniaKsiazka.pl skończyła 11 lat. W ciągu nieco ponad dekady z małej, rodzinnej firmy przeistoczyliśmy się w prężnie działającą księgarnię, która wysyła zamówienia na cały świat. W zeszłoroczne wakacje trafiły do mnie pierwsze pozycje z oferty Taniej Książki i tak miesiąc w miesiąc mam okazję recenzować Wam nowości wydawnicze dla dzieci i dorosłych. Dziś zaczyna się natomiast akcja "Czytaj z Blogami" zainicjowana przez księgarnię TaniaKsiazka.pl. Nasz blog został zaproszony do tej akcji i związku z tym mam dla Was indywidualny kod rabatowy.

Zasady promocji:

1. Indywidualny kod rabatowy - TKFBI5A4688B47D o wartości - 7% na wszystkie pozycje
2. Kod nie łączy się z innymi kodami oraz nie działa na koszty wysyłki
3. Indywidualny link: https://goo.gl/1eNuAA do realizacji kodu
4. Kod jest ważny do 12 września 2017 roku

W ofercie księgarni znajdziecie ponad 340 000 produktów, a ja miałam okazje recenzować już prawie 40 pozycji:

Poradnik dla smoków. Żywienie i wychowanie ludzi - Ryder Joanne, Laurence Yep
Malina szał-dziewczyna - Katarzyna Pakosińska
Księga Potworów -Michał Rusinek
Tajemnica weneckiej maski - Agnieszka Stelmaszyk Zagrożeniologia - David O’Doherty
Messi. Atomowa pchła - Luís Miguel Pereira, Manuel Morgado
Królik Iluzjonista i Festiwal Sztuk Magicznych - Patricia Geis
Do zobaczenia następnym razem - Rose Lagercrantz
Gregor i Kod Pazura - Suzanne Collins - Suzanne Collins
Kroniki Podziemia. Gregor i klątwa Stałocieplnych.
Harry Potter i kamień filozoficzny - Joanne Kathleen Rowling

Duchowe życie zwierząt - Peter Wohlleben
Lokatorka - JP Delaney
Jedwabna opowieść - Kelli Estes
Księżna Margaret - Danielle Dutton
U stóp bogini - Divakaruni Chitra Banerjee
Wielcy zapomniani. Polacy, którzy zmienili świat. Część 2 - Marek Borucki
Master - Olgierd Świerzewski
Pejzaż bez kolców. Meksyk słońcem malowany - Sylwia Mróz
Świąteczna kafejka - Amanda Prowse
Trzy i pół sekundy - Amanda Prowse
Pocałunek na pożegnanie - Tasmina Perry
Kobe Bryant. Showman - Roland Lazenby
Wybacz mi - Gabriela Gargaś
Ms. Manwhore - Katy Evans
Połączeni. Uwolnij mnie - Laurelin Paige
Połączeni. Znajdź mnie - Laurelin Paige
Uwikłani. Hudson - Laurelin Paige
Uwikłani. Chandler - Laurelin Paige
Pierwszy dotyk - Laurelin Paige

Nieperfekcyjna mama - Anna Dydzik
Zaprojektuj swój styl - Rachel Roy
Gdybym tylko schudła…- Elżbieta Lange, Marta Sadkowska
Emocjonalne SOS. Jak uleczyć negatywne emocje? - Guy Winch
IKIGAI. Japoński sekret długiego i szczęśliwego życia - Francesc Miralles, Hector Garcia
Współczesna bogini - Roxana Bowgen
Zielenina bez glutenu – wegetariańsko, sezonowo, lokalnie - Magdalena Cielenga-Wiaterek

A co Wy najchętniej wybralibyście na jesienne chłody?


https://goo.gl/1eNuAA


 Bardzo się cieszę, że tu jesteś! Mam nadzieję, że wpis Ci się spodobał. 
Zapraszam do komentowania tu lub na FB. Pozdrawiam!  
 

6 komentarzy:

  1. ja bym wziela sobie wszystkie części Pottera, których mi brakuje ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna akcja, promowanie czytelnictwa jest zawsze w cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, zacna akcja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na razie nie kupuję nowych książek, bo dopiero co pozbyłam się iluś kartonów starych, które już się w domu nie mieściły ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia