Lubisz kosmetyki? Chcesz poznawać nowości? Jesteś łowczynią okazji, która równie chętnie uzupełni swój budżet? Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Oszczędzaj na zakupach, zamawiaj produkty ze zniżką i z dostawą bezpośrednio do domu. Zarejestruj się na Konsultantka.pl Avon całkowicie za darmo i ciesz się kosmetykami w super niskich cenach. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, a dalsza współpraca zależy tylko od Ciebie. Nie masz żadnych zobowiązań, to dodatkowe zajęcie, które możesz wykonywać w czasie wolnym. Dołączając do Avon jako konsultantka i pracuj na własnych zasadach.

"Połączeni. Znajdź mnie" Laurelin Paige

środa, 25 stycznia 2017

Fani Laurelin Paige nie musieli długo czekać na kontynuację losów najbardziej gorącego duetów serii Połączeni. W poprzedniej części „Uwolnij mnie” mogliśmy poznać Gwen i JC oraz tajemnicze zniknięcie głównego bohatera. Jak potoczą się ich dalsze losy?
Autor: Laurelin Paige
Wydawnictwo: Kobiece
Data wydania: 08.12. 2016
Liczba stron: 336
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Format: 135 x 205 mm
Cena okładkowa: 36,90 zł
Kategoria: bestsellery
 

Akcja książki rozpoczyna się rok od wydarzeń opisywanych w poprzedniej części. Gwen Anders nie potrafi zapomnieć o związku z JC i nadal rozpamiętuje wspólne chwile. Za wszelką cenę stara się ułożyć sobie życie prywatne, co popycha ją do sytuacji, która może przekreślić powód do JC. Gwen zawiera niezobowiązującą znajomość z młodszym bratem Hudsona - Chandlerem, jednak młody chłopak ma nieco odmienne oczekiwania. Gwen postanawia zakończyć znajomość z młodszym z Pierc’ów i wówczas odkrywa tajemnice JC. Ukochany pojawia się w jej życiu, które ponownie nabiera barw i emocji na najwyższym poziomie.


- Gwen - powiedział, a ja roztopiłam się, słysząc swoje imię.- Byłem rozbity,
kiedy cię poznałem. A ty mnie posklejałaś.
Zacząć wszystko od nowa. Zamknąć stare rozdziały. Nie pamiętać!
Ale czy tak się da?"
 
W związku Gwen i JC jednak nie wszystko układa się łatwo. Na drodze pary pojawia się wiele przeszkód, a sami również nie ułatwiają swoich relacji. Laurelin Paige sprawnie komplikuje relacje i losy głównych bohaterów. Czytelnik długo utrzymywany jest w niepewności zakończenia całej historii.

Czy Gwen i JC osiągną wspólne szczęście?
  Czy będzie, to historia z happy endem?

W poprzednim części JC był okryty kurtyną tajemniczości, teraz autorka prezentuje bohatera odważniej i pozwala nam go lepiej poznać. Kreacja bohaterów jest doskonała, nie można ich łatwo wymazać z pamięci.
Laurelin Paige nie poskąpiła oczywiście odważnych opisów, jak na ten gatunek przystało, jednak możemy również obserwować dojrzewanie bohaterów i ich uczuć. Drugi tom pokazuje czytelnikom, że prawdziwa miłość potrafi ranić, ale nie poddaje się przeszkodom i trudno ją zaszufladkować. Odcieni miłości jej tyle, ile ludzkich emocji i pragnień. Autorka kolejny już raz zaskoczyła mnie i sprawiła, że oczekuję utęsknieniem na dalszy ciąg.

"Połączeni. Znajdź mnie" to zmysłowa lektura, która wciąga od pierwszych stron i pozwala przeżyć historię miłości wbrew wszelkim przeszkodom. Książka idealna na zimowe wieczory z kocem i kubkiem herbaty. Polecam!

Więcej o pierwszej części możesz przeczytać „Połączeni. Uwolnij mnie”


#niegrzeczneksiążki

   Za zmysłowe wieczory dziękuje:
 http://www.taniaksiazka.pl/messi-atomowa-pchla-luis-miguel-pereira-p-728964.html

Bardzo się cieszę, że tu jesteś! Mam nadzieję, że wpis Ci się spodobał. Zapraszam do komentowania tu lub na FB. Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Nie czytałam poprzedniej czesci,fajna recenzja musze sobie kupic

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej książce, ale to też nie bardzo lektura w moim stylu, wolę thrillery ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia