Lubisz kosmetyki? Chcesz poznawać nowości? Jesteś łowczynią okazji, która równie chętnie uzupełni swój budżet? Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Oszczędzaj na zakupach, zamawiaj produkty ze zniżką i z dostawą bezpośrednio do domu. Zarejestruj się na Konsultantka.pl Avon całkowicie za darmo i ciesz się kosmetykami w super niskich cenach. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, a dalsza współpraca zależy tylko od Ciebie. Nie masz żadnych zobowiązań, to dodatkowe zajęcie, które możesz wykonywać w czasie wolnym. Dołączając do Avon jako konsultantka i pracuj na własnych zasadach.

"Nieperfekcyjna mama" Anna Dydzik

wtorek, 11 października 2016


W oczekiwaniu na mojego pierworodnego syna miałam dużo czasu na czytanie poradników, miesięczników i wszystkiego, co związane było z porodem, dzieckiem i rodziną. Niestety życie zweryfikowało większość tego, co przeczytałam.

Autor: Anna Dydzik
Wydawnictwo: MUZA SA
Data wydania: 14.09.2016
Liczba stron: 240
Oprawa: miękka z skrzydełkami
Format:  135x200 mm
Cena okładkowa: 34,90 zł
Nowości

"Nieperfekcyjna mama" to debiut mamy trójki dziewczynek, żony i blogerki Anny Dydzik. Może większość z Was kojarzy blog "Nieperfekcyjna mama"? Osobiście zaglądam tam od pewnego czasu i z tą większą ciekawością sięgnęłam po "antyporadnik", jak nazywa książkę sama aktorka.

"Ten antyporadnik dedykowany jest wszystkim mamom, które żyją w poczuciu,
że za mało się starają dla dobra dzieci i rodziny. "

Nie jest to klasyczny poradnik dla rodziców, a raczej zbiór przemyśleń oraz wspomnień. Jeżeli już pojawiają się tam rady, to są nienachalne, ukierunkowane, tylko w postaci sugestii do osobistych działań. W książce nie znajdziecie jednej wyznaczonej, idealnej drogi wychowania dzieci, bo po prostu jej nie ma. Mając trójkę dzieci, mogę to śmiało potwierdzić. Każde z nich jest wyjątkowe i inaczej muszę z nimi postępować oraz wychowywać. Autorka na podstawie własnych doświadczeń ukazuje najistotniejsze problemy, z którymi styka się większość mam - problemy z karmieniem, baby blues, czy rolę taty w wychowaniu dzieci. Pokazuje, że wszystkie zmagamy się z podobnymi problemami, mamy takie same wątpliwości i często popełniamy takie same błędy.

 "Pozwolisz, że będziemy na"ty"? Na imię mi Ania i tak jak ty jestem mamą."  


Komu polecam tę książkę?
Kobietą planującym założenie rodziny, dla których wiele rzeczy będzie jeszcze bardzo abstrakcyjnych,  ale z pewnością później wygrzebią jej treści z pamięci we właściwym momencie. Polecam gorąca wszystkim mamą na początku swojej kariery rodzicielskiej, gdy łzy cisną na powieki, gdy sielanka wydaje się koszmarem i macie wrażenie,  że za każdymi drzwiami są tylko perfekcyjne mamy, żony i kobiety. Ta książka pozwoli Wam dostrzec normalne i radosne aspekty macierzyństwa bez spinania się i okłamywania rzeczywistości. Macierzyństwo, to naprawdę ciężki kawałek chleba i warto nabrać dystansu do wielu aspektów życia. I oczywiście warto, aby przeczytały ją matki z bagażem rodzinnym, niezależnie czy mają jedno, dwójki, czy więcej potomstwa. Ostrzegam, mi polały się łzy smutku, radości, wróciły wspomnienia również te głęboko ukryte w podświadomości. Miałam momentami wrażenie, że ktoś opisał moje małe zmagania matczyne.


"Gdzieś w widocznym miejscu napisz koniecznie: PAMIĘTAJ O SOBIE.
I całą filozofię idealnego macierzyństwa już znasz."

Książkę przeczytam w jeden wieczór i wiem, że na pewno jeszcze do niej wrócę,  ponieważ płynie z niej tyle optymizm i radości życia, że dział jak najdoskonalsza terapia psychologiczna. "Antyporadnik" czyta się przyjemnie, jak pamiętnik lub rozmowę z przyjaciółką  przy kawie. I tylko jednego ogromnie żałuję, że ta książka nie trafiła do mnie równo 10 lat temu,  gdy byłam na początku swojej drogi macierzyńskiej. Może uchroniłaby mnie przed stertą bolesnych wspomnień. Może tak, a możne nie, bo przecież każdy pisze swoją powieść życia...


 Bardzo nieperfekcyjna mama dziękuje za książkę: 


 http://www.taniaksiazka.pl/messi-atomowa-pchla-luis-miguel-pereira-p-728964.html

Biorę udział w wyzwaniu - Dziecinne ...  

Bardzo się cieszę, że tu jesteś! Mam nadzieję, że wpis Ci się spodobał. Zapraszam do komentowania tu lub na FB. Pozdrawiam!


4 komentarze:

  1. Powiem ci kochana ze chyba ksiazka idealna dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka dla mojej koleżanki :) akurat spodziewa się dzidziusia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że książka nie trafiła do mnie wcześniej, ale będę ją polecać innym. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia