Lubisz kosmetyki? Chcesz poznawać nowości? Jesteś łowczynią okazji, która równie chętnie uzupełni swój budżet? Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Oszczędzaj na zakupach, zamawiaj produkty ze zniżką i z dostawą bezpośrednio do domu. Zarejestruj się na Konsultantka.pl Avon całkowicie za darmo i ciesz się kosmetykami w super niskich cenach. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, a dalsza współpraca zależy tylko od Ciebie. Nie masz żadnych zobowiązań, to dodatkowe zajęcie, które możesz wykonywać w czasie wolnym. Dołączając do Avon jako konsultantka i pracuj na własnych zasadach.

Prezenty dla mamy z personalizacją

wtorek, 7 sierpnia 2018


     Mama jest jedną z tych osób, które zasługują na wyjątkowe prezenty. Niezależnie od okazji - urodziny, imieniny, czy Dnia Matki - warto poświecić trochę czasu i sił, aby wybrać dla niej coś wyjątkowego. Pieczołowicie wybrany, przemyślany i zaplanowany upominek z całą pewnością wywoła uśmiech na twarzy naszej mamy.

Prezenty dla stylowej mamy 

      Elegancka mama z pewnością ucieszy się z gustownego zegarka lub zestawu biżuterii. Efektowna bransoletka, ładny naszyjnik lub wisiorek, błyszczące kolczyki, wybór jest olbrzymi. Zawsze w takim przypadku warto zadbać o odpowiednią oprawę upominku. Całość można zapakować w eleganckie etui, w którym należny zamieścić grawer z indywidualną dedykacją dla mamy.
     Zapracowana mama, która na co dzień pracuje w dużym biurze lub w korporacji, z pewnością doceni stylowy prezent, jakim jest eleganckie wieczne pióro lub markowy długopis. Doskonałym rozwiązaniem będzie również elegancki notes lub wielofunkcyjna grawerowana teczka konferencyjna ze stojakiem na tablet, power bankiem, końcówki iPhone oraz mnóstwem kieszonek i uchwytów.

Źródło ePrezenty.pl

Prezent dla mamy domatorki

     Jeśli poszukujesz prezentu dla mamy, która spełnia się w kuchni, kocha swój dom i chętnie spędza w nim czas, warto pomyśleć o upominku, który umili jej ten czas. Grawerowana patera, bambusowa deska do krojenia, czy elegancki stolik śniadaniowy z grawerem, takie oryginalne dodatki są zarazem praktyczne, jak również efektowne.
     Stylowa poduszka z oryginalną dedykacją albo pomysłowa poduszka Drzewo Rodowe wzbogaci domowe pielesze. Rewelacyjnym pomysłem może być zestaw aromatycznych kosmetyków wraz z zestawem złożonym z ręcznika i szlafroku z imieniem mamy. 
    Uniwersalnym prezentem będzie także piękny album lub oryginalny fotoobraz na płótnie z zdjęciami i kolażami. Można również zrób mamie niespodziankę i podarować jej prezent, którego na pewno się nie spodziewa - certyfikat Najlepszej Mamy, który można powiesić lub postawić na komodzie.

Źródło ePrezenty.pl

Prezent dla mamy z pasją

     Dla miłośniczek długich wieczorów z książką i ulubioną herbatą, oczywiście polecam zakup ulubionej książki, zabawnego kubka, ale można dodatkowo podarować zakładkę lub solidną drewnianą szkatułkę z personalizowanym napisem wypełnioną zestawem pachnących herbat.
     Gdy twoja mama każdą chwilę spędza w ogrodzie możesz jej podarować sadzonki, zestaw narzędzi ogrodowych lub drewniana doniczka na kwiaty z indywidualnym grawerem. Amatorki aktywnego spędzania czasu z pewnością ucieszą akcesoria sportowe, czy gustowny kubek termiczny z osobistym tekstem. Wśród prezentów z personalizacją znajdziemy również ekskluzywne mapy ścienne, efektowne szachy, stacje pogodowe, karafki i zestawy do wina, a wszystko z możliwością grawerowania dedykacji.
 
Źródło ePrezenty.pl
   
     W tym roku wybrała dla swojej mamy klasyczny zestaw srebrny ozdobiony białymi cyrkoniami. Komplet składa się z kolczyków oraz wisiorka na łańcuszku. Całość zapakowana jest w gustowne pudełeczko w brązowym kolorze z wewnętrznym grawerem. Do biżuterii oczywiście dołączę ulubione kwiat :)


     Jeśli szukacie oryginalnych prezentu, to polecam zajrzeć na stronę https://eprezenty.pl/ Znajdziecie tam ogrom personalizowanych prezentów oraz moc inspiracji prezentowych.

Co Wy chętnie prezentujecie dla swoich mam? 

Bardzo się cieszę, że tu jesteś! Mam nadzieję, że wpis Ci się spodobał. 
Zapraszam do komentowania tu lub na FB. Pozdrawiam!

19 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy wpis:) ja przeważnie daję swojej mamie w prezencie kosmetyki :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również często sprawiam mojej mamie kosmetyki, ale w tym roku chciałam podarować coś innego :)

      Usuń
  2. Wspaniałe pomysły na prezenty.Moja mama biżuterii nie nosi, w biurze też nie pracuje.Myślę, że cieszyłaby się z prezentow dla typu "domatorki", ale i zakladka na pewno by ją oczarowała, bo tak samo jak ja, uwielbia czytać książki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny zestaw.
    Ja swojej kupiłam srebrne kolczyki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestaw biżuterii przepiękny! Do tego ta dedykacja, opakowanie... wszystko cieszy oko i na pewno obdarowana się wzruszyła. Ogólnie uwielbiam prezenty personalizowane i ostatnie lata moi rodzice takie otrzymywali. Szczególnie cieszył się nimi mój ś.p. Tato kiedy otrzymywał je ode mnie czy wnuczek, zawsze z dumą je nosił (np. zestaw z portfelem) i chwalił się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pomysły na prezent. Mi osobiście podoba się biżuteria.;-) Mam podobne kolczyki... a może i takie same.;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. wietne gadżety, uwielbiam takie prezenty, są wyjątkowe i wywołują wiele emocji pozytywnych

    OdpowiedzUsuń
  7. Świtene inspiracje na prezent. Na pewno wybiore coś z Twoich pomysłów. Chyba poduszka z drzewem wygra :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiadomym jest, że wszystkie mamy zasługują na jak najlepsze prezenty. W szczególności dobre są te, które posiadają jakieś wygrawerowane sentencje. Sam proces grawerunku jest bardzo podobny do tego który stosuje się przy dyplomach https://www.maxsc.com.pl/grawer/trofea-dyplomy więc wiem, że jest on najwyższej jakości. W końcu tutaj chodzi o nasze mamy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie to wygląda trzeba przyznać. Gratuluję pomysłu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Niektóre prezenty da się spersonalizować, ale nie w każdym przypadku. W każdym razie zdania jestem, że najważniejsze by prezent był praktyczny i dopasowany do osoby. Na https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-mamy można znaleźć sporo pomysłów na prezenty dla mamy, koniecznie sprawdźcie

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne upominki dla mamy :) jest co wybierać ja rok temu kupiłem mamie kieliszki do wina z grawerem

    OdpowiedzUsuń
  12. Biżuteria to bardzo praktyczny prezent, który na pewno się przyda. Jednak jeśli szukacie czegoś bardziej kreatywnego, żeby zaskoczyć swoich znajomych, zajrzyjcie na stronę https://www.metalowafigurka.pl/. Można tam kupić świetne personalizowane figurki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Każda mama zasługuje na wyjątkowy prezent. Jeśli chcecie jej podarować coś trwałego, co będzie stanowiło piękną pamiątkę, wybierzcie wazon z grawerem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ogólnie personalizowane prezenty są fajne i ja jestem zdania, ze właśnie coś z tych rzeczy na najbliższe imieniny Andrzeja wręczę mojemu koledze. nawet już czytałem na stronie https://zamowprezent.pl/jaki-prezent-na-imieniny-dla-andrzeja-wybrac co w takiej sytuacji najlepiej jest dać.

    OdpowiedzUsuń
  16. To prawda takie rzeczy na pewno są bardzo ważne i ja również jestem zdania, ze warto jest wiedzieć skąd możemy zamówić gadżety reklamowe z nadrukami. Sam bardzo chętnie kupuję w https://reklamowegadzety.pl/ gdyż wiem, że w tym sklepie za każdym razem znajdę najwyższej jakości produkty.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne propozycje! Sama chciałabym umieć robić coś takiego, wtedy robienie niespodzianek bliskim byłoby znacznie prostsze :) Na szczęście moja rodzina nie jest skomplikowana i lubią praktyczne rzeczy, dlatego na prezent na imieniny dla mamy zamówiłam ciepłą narzutę na łóżko, żeby wymienili sobie w końcu tą starą. Mega się ucieszyła, a ja mam spokój na kolejny rok :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia