Lubisz kosmetyki? Chcesz poznawać nowości? Jesteś łowczynią okazji, która równie chętnie uzupełni swój budżet? Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Oszczędzaj na zakupach, zamawiaj produkty ze zniżką i z dostawą bezpośrednio do domu. Zarejestruj się na Konsultantka.pl Avon całkowicie za darmo i ciesz się kosmetykami w super niskich cenach. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, a dalsza współpraca zależy tylko od Ciebie. Nie masz żadnych zobowiązań, to dodatkowe zajęcie, które możesz wykonywać w czasie wolnym. Dołączając do Avon jako konsultantka i pracuj na własnych zasadach.

Moje pierwsze spotkanie blogowe - Blogowe Love wersja Mikołajki

piątek, 20 lipca 2018








     Moja pierwsza relacja, z mojego pierwszego blogowego spotkania. Mnóstwo zdjęć i długi post, dlatego z tego miejsca pragnę gorąco podziękować zarówno za doskonałą organizację spotkania, jak również miłą atmosferę!
     Na początku lipca miałam niezwykłą okazję poznać 12 wyjątkowych dziewczyn - szalonych blogerek, zapracowanych matek, ekspertek kulinarnych i specjalistek kosmetycznych. Organizatorki spotkania Paulina z Oli Loli New Life oraz Emilia prowadząca blog  zgranyteam.pl, jak same mówiły, spełniły swoje marzenie organizując trzy dniowe spotkanie blogowe w Mikołajkach. Na Mazury zaprosiły 10 blogerek z całego kraju. Prawdziwy mix charakterów, usposobień i energii. Dla mnie była to nie lada wyprawa, bo jak się okazało pokonałam najdłuższą drogę z całym dobrodziejstwem inwentarza rodzinnego. Ale muszę przyznać było WARTO! Blogowe Love były dla mnie świetną odskocznią od codzienności, niezapomnianą przygodą i chwilą refleksji nad tym, co dalej z moim blogiem. Trzy dni spędzone z dziewczynami długo zapadnie w mojej pamięci, a jednocześnie spotkanie stało się doskonałą okazją na wspaniałą rodzinną wyprawę przez Polskę.
Mamik pisze, Wysmakowane.pl, Kobieca mama, Niezłe ziółko, Mama trójki, Cover Baby,
Pielęgnacyjna rewolucja, Nieleniwa Pani domu, Birginsen
      Na miejsce spotkania organizatorki wybrały klimatyczną karczmę na terenie Mazurskiego Parku Krajobrazowego,  Folwark Łuknajno - Gościniec Pod Łabędziem. Świetne miejsce dla miłośników natury, piękna i spokojnego, sielskiego wypoczynku. Cudowna lokalizacja w otoczeniu dwóch jezior - Jeziora Łuknajno, będącego jednym z największych skupisk łabędzia niemego w Polsce oraz naszym największym jeziorem Śniardwy zapewnia bliski kontakt z przyrodą. Oba jeziora można podziwiać z pobliskich wież widokowych, a nad brzegiem Śniardwy znajdziemy pomost oraz niewielką plażą. W otoczeniu zieleni można zregenerować siły i korzystać z wycieczek pieszych, konnych i rowerowych, na specjalnie wytyczonych ścieżkach przyrodniczych.

Folwark Łuknajno - Gościniec Pod Łabędziem
Jezioro Śniardwy

Folwark Łuknajno - Wieża widokowa
    Forwark Łuknajno to nie tylko piękno przyrody, relaksująca atmosfera, przemiła właścicielka i obsługa, ale również pyszne jedzenie. Tradycyjną mazurską kuchnię kojarzyłam z darami jezior i lasów. Na spotkaniu miałam okazje poznać jej odmienne oblicze - mazurski kociołek, gotowany na wolnym ogniu, zupę szczawiowo-pokrzywową oraz babę mazurską wspólnie wykonaną w czasie warsztatów kulinarnych.  

Zupa szczawiowo-pokrzywowej
Baba mazurska wykonana w czasie warsztatów kulinarnych
     Prawdziwą kulinarną wisienką były przyszłości od Pracowni Tortów Słodka Fantazja. Musicie przyznać, że wyglądają bajecznie. W końcu też byłam w towarzystwie, w którym można było bezkarnie psykać tysiące fotek kulinarnym arcydziełom. Słodkości nie tylko obłędnie wyglądały, ale wspaniale również smakowały. Pavlova idealnie chrupiąca, lekka i cudnie słodka. Obiecałam, sobie, że popracuje i już niedługo upiekę swoją pierwszą królową bezę. A tort, taki jak lubię owocowy, nie za słodki i delikatny, można było pozwolić sobie na więcej niż jeden kawałek.



     Organizatorki oprócz warsztatów kulinarnych i wykonania baby mazurskiej przygotowały dla uczestniczek również inne atrakcje. Było coś dla ciała, czyli zawody sportowe i tu muszę się pochwalić doniosłym osiągnięciem - najlepszy wynikiem w rzucie ziemniakiem! Ku zaskoczeniu dzieci, w końcu i ja przywiozłam do domu medal od Artal. A nasze szare komórki rozgrzały się do czerwoności w czasie quizu gwarowego przygotowanego przez Paulinę i Emilię. Natomiast pani Ania z Cuda Wianki zadbała o rozwój naszej kreatywności i finezji w czasie tworzenia stroików. Jak widać nie każdy na te dary, ale starałam się jak mogłam i muszę przyznać zabawa była fantastyczna. Planowane plażowanie pokrzyżowane zostało przez kapryśną pogodę, ale nasza operatywność nie pozwolił się nam nudzić. Czas pływała  na blogowych rozmowach, wymianie doświadczeń, babskich plotkach oraz wieczornych rozgrywkach w planszówki. Nie wszystkie pytania były łatwe i bezpieczne, do tej pory zastanawiam się, jak powinnam wybrnąć z pytania - wymień 3 najlepsze blogerki!

Zdjęcia blogowego fotografa Mateusza Klimka
Zdjęcia blogowego fotografa Mateusza Klimka
     Organizatorki zadbały również o to, aby oprócz niezapomnianych wspomnień do domów uczestniczki wróciłyśmy z mnóstwem upominków. Przy okazji doprowadzając mojego męża o palpitacje serca, gdy upychałam kolejne pudełka, torby do naszego i tak już załadowanego samochodu. Było tego zaskakująco dużo! Znalazło się coś dla dzieci, dla mnie, było coś do zjedzenia, do zabawy, do poczytania i ogrom kosmetyków. Długo by wymieniać, ponieważ lista sponsorów to prawie 40 firm. Jednym słowem dla każdego znalazła się coś wartościowego. Świetne książki, wciągające gry planszowe, wspaniałe klocki, śliczna żyrafka, towarzyszyły nam w dalszej wyprawie, umilając dzieciom podróż i wieczory. Zachwyciła mnie ilość różnych kosmetyków, część firm znam i cenię, ale są i takie produkty, które po raz pierwszy będę miała okazję wypróbować. Kosmetyki Ziołolek z serii Linomag Sum towarzyszył nam w czasie słonecznego wypoczynku we Fromborku, a kolorowe kosmetyki Eveline Cosmetics doskonale sprawdziły się w czasie wieczornych wyjść we dwoje.


  



 
Bardzo się cieszę, że tu jesteś! Mam nadzieję, że wpis Ci się spodobał. 
Zapraszam do komentowania tu lub na FB. Pozdrawiam!
   

13 komentarzy:

  1. Super klimatyczne spotkanie, a ilość prezentów - oszałamiająca ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To musiało być fantastyczne spotkanie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow zazdroszczę takiego owocnego spotkania! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne spotkanie, oby takich więcej 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że spotkanie było bardzo udane i w super miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tam akurat pojechac nie mogłam :(
    Piękna ta kompozycja ze świecą, a prezentów faktycznie sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Było wspaniale! Obyśmy miały jeszcze kiedyś okazję się spotkać. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda na super spotkanie, sama byłabym chętna ;D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia