Lubisz kosmetyki? Chcesz poznawać nowości? Jesteś łowczynią okazji, która równie chętnie uzupełni swój budżet? Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Oszczędzaj na zakupach, zamawiaj produkty ze zniżką i z dostawą bezpośrednio do domu. Zarejestruj się na Konsultantka.pl Avon całkowicie za darmo i ciesz się kosmetykami w super niskich cenach. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, a dalsza współpraca zależy tylko od Ciebie. Nie masz żadnych zobowiązań, to dodatkowe zajęcie, które możesz wykonywać w czasie wolnym. Dołączając do Avon jako konsultantka i pracuj na własnych zasadach.

Nowości w naszej szafie z wełny merino

poniedziałek, 9 października 2017

    Jesień rządzi się swoimi prawami - żółte liście na drzewach, kasztany i pierwsze chłodniejsze dni. To również najwyższy czas na porządki w szafie i kupno cieplejszych ubrań.
     W pogoni za nowymi trendami zawsze warto mieć w szafie pewniki, które są uniwersalne, bardzo dobrej jakości i oczywiście zapewnią nam upragnione ciepełko. Ostatnio w mojej i córki szafie pojawiły się koszulki z wysokiej jakości wełny z merynosów od Green Rose.
 

Wełna merynosów – cóż to takiego?

    Wełna merino, czyli runo pochodzące od gatunku owiec nazywanych merynosami. Merynosy są jednym z największych i najstarszych na świecie gatunków owiec żyjących ciężkich warunkach pogodowych. Wełna merynosów jest tak zbudowana by mogły one przetrwać w zmieniających się warunkach. Latem wełna oddycha i nie pozwala owcom na przegrzanie organizmu, zimą natomiast grzeje je i chroni przed śniegiem i bardzo niską temperaturą. Stąd wełna merino daje gwarancję doskonałej izolacji cieplnej, przewiewność oraz ochrony przed wilgocią i wiatrem. Tradycyjna wełna często kojarzy się z nieprzyjemnym uczuciem gryzienia, jednak wełna merino jest całkiem inna. Przede wszystkim jest niewiarygodnie delikatna i miękka w dotyku, a dodatkowo jest bardzo cienka mimo, że zapewnia doskonałą ochronę.


Nasze koszulki od GREEN ROSE

    Moja garderoba wzbogaciła się o podkoszulkę termoaktywne bez rękawów, a dla córki wybrałam podkoszulek wełniany bez rękawów dla dzieci. Obie koszulki  w 100% składają się z z naturalnego surowca - wełny merino z certyfikatami jakości OEKO-TEX® Standard 100. Produkty, którym przyznano ten znak, są wolne od substancji szkodliwych w stężeniach mających negatywny wpływ na stan zdrowia człowieka m.in. pestycydów, formaldehydu, barwników alergizujących, zabronionych barwników azowych i metali ciężkich. Jest bezpieczna, a nawet zalecana dla noworodków i wcześniaków oraz dla osób ze skórą skłonną do alergii i podrażnień.
    Ostatnie chłodniejsze dni były idealną okazją do wypróbowania koszulek, ale okazało się również, że świtanie sprawdzają się w cieplejszych momentach. Już po pierwszej przymiarce wiedziałam, że koszulka przypadła do gustu córce, bo po prostu nie chciała jej zdjąć. Koszulki są bardzo staranie uszyte i wykończone, miłe w dotyku, idealnie nadają się do bezpośredniego kontaktu ze skórą. Nic nie gryzie, nie uwiera, ma się po prostu wrażenie delikatnej mgiełki otulającej ciało. Dzięki wyjątkowym właściwościom wełny merino, koszulki podtrzymują stałą, optymalną temperaturę ciała, naturalnie oddychają i nie zatrzymują w sobie zapachu potu. Ubrania są cieniutkie, a więc nie pogrubiają sylwetki oraz zapewniają swobodę ruchu.
    Nasze podkoszulki są bardzo uniwersalne. Mogą służyć jako baza pod kardigan, żakiet, lżejszą bluzeczkę, ale można je również nosić solo. Należy jednocześnie pamiętać, że ubrania z wełny merino zapewniają doskonałą ochronę i śmiało można zrzucić jedną warstwę.
Jeśli tak jak ja boisz się chłodów, a nie chcesz wyglądać jak bałwan, zajrzyj na stronę Green Rose. W ofercie znajdziesz duży wybór produktów do skompletowania wyprawki dla noworodka oraz ubrania dla niemowląt, dzieci, odzież damską i męską. Istnieje także specjalna kolekcja ubranek dla wcześniaków oraz akcesoria dla niemowląt, wkładki laktacyjne, a także wiele innych produktów. Ubrania i dodatki oferowane przez Green Rose to również wspaniały pomysł na dobrej jakości prezent. Warto podkreślić, że wszystkie materiały pochodzą z Unii Europejskiej, posiadają certyfikat jakości, a szyte są na Litwie.


Bardzo się cieszę, że tu jesteś! Mam nadzieję, że wpis Ci się spodobał. 
Zapraszam do komentowania tu lub na FB. Pozdrawiam!  
 

13 komentarzy:

  1. Koszulki muszą być świetne, ale zestawienie na pierwszym zdjęciu jak dla mnie jest genialne,zakochałam się w tej spódniczce <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda koszulki świetne i cieplutkie, a spódniczka ulubiona córki ;)

      Usuń
  2. Co do dziecięcych ubrań, to raczej u nas tym wszystkim zajmuje się żona, a ja tylko skupiam się na doradzaniu jej, jaki ma wybrać wzór lub kolor. Nie ukrywam też, że w przypadku moich ubrań to żona raczej dużo rzeczy pomaga mi stylizować. Naszą wspólną ulubioną stroną jest https://giacomo.pl/ , ponieważ zawsze znajdziemy tak potrzebne dla mnie rzeczy. Wszystko świetne jakościowo, rozmiar zawsze trafiony i jestem zdania, że warto zaufać jednej marce. Szczególnie, że mają ciekawe kolekcje i ubrania nie są do siebie podobne.

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas chyba nigdy nie gościło niż z takiej wełny, ale myślę, że również przetestuję. Jednak na ten moment dla dzieciaków wszystko jest kupione. Sezon jesień i zima mam już z głowy, jeśli chodzi o dzieciaki. Ale muszę kupić coś dla siebie. Ogólnie poszukuję jakiegoś fajnego sweterka i do tego chciałabym dobrać sobie 2 szaliki, pasek i jakąś fajną torbę. Muszę posprawdzać sobie oferty różnych sklepów i chyba najlepiej i najszybciej będzie, jeśli zrobię to online. Mam nadzieję, że znajdę jakieś fajne propozycje.

    OdpowiedzUsuń
  4. No ja mam ostatnio jakieś problemy z wyborem odpowiednich ubrań, bo jakoś bardzo zaczął mi przeszkadzać skład. Nigdy wcześniej na jakość ubrań nie zwracałam uwagi, ale teraz muszę sięgać raczej po lepsze produkty, bo moja skóra odczuwa od razu jakość takiej tkaniny. Gdzie najczęściej kupujecie ubrania? Ja koniecznie muszę stacjonarnie, bo lubię wszystko sprawdzać. Online też kupuję, ale tylko wtedy, kiedy dany sklep jest odpowiednio przeze mnie sprawdzony i znam już jakość dostępnych produktów w ofercie.

    OdpowiedzUsuń
  5. My ostatnio zrobiliśmy zakupy dla naszych dzieci i też teraz muszę znaleźć coś odpowiedniego dla siebie. Wybieram ubrania, które są bardzo uniwersalne i można je wykorzystać na co dzień, jak i do pracy. Oczywiście też lubię mieć w swojej szafie bardzo eleganckie ubrania, które wykorzystuję na konkretne okazje lub na jakieś ważne wydarzenia w pracy. Myślę, że oferty online są jak najbardziej warte zainteresowania i korzystam z nich wtedy, kiedy tylko mam okazję. Zazwyczaj wybieram sprawdzone już sklepy, aby nie mieć problemu z rozmiarem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealna opcja na prezent, a teraz będziemy tych prezentów troszkę przygotowywać. Myślę, że mogłabym dorzucić takie skarpetki do prezenty dla mojej siostry, ponieważ już na stronie https://wassyl.pl/pol_m_Okrycia-wierzchnie_Kurtki-168.html będę zamawiała dla niej wymarzoną kurtkę. Jako dodatek dodałabym te skarpetki, bo już zostanę w tematyce modowej i ubraniowej. Jeśli nie macie jeszcze pomysłów na prezent, a nie obawiacie kupować się ubrań na prezent to polecam zajrzeć na tą stronę. A może coś akurat fajnego znajdziecie dla siebie samych?

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas szafy i ubrania już ogarnięte i teraz muszę wziąć się za garderobę mojego męża i kupić mu coś fajnego i nowego. Myślę, że jak najbardziej mogę liczyć tutaj na ofertę Pewien Pan . Oni zawsze mają rewelacyjne propozycje modowe, jak i jakościowe.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia