Lubisz kosmetyki? Chcesz poznawać nowości? Jesteś łowczynią okazji, która równie chętnie uzupełni swój budżet? Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Oszczędzaj na zakupach, zamawiaj produkty ze zniżką i z dostawą bezpośrednio do domu. Zarejestruj się na Konsultantka.pl Avon całkowicie za darmo i ciesz się kosmetykami w super niskich cenach. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, a dalsza współpraca zależy tylko od Ciebie. Nie masz żadnych zobowiązań, to dodatkowe zajęcie, które możesz wykonywać w czasie wolnym. Dołączając do Avon jako konsultantka i pracuj na własnych zasadach.

Kalendarze 2016 do wydruku

wtorek, 29 grudnia 2015



Koniec roku puka na naszych drzwi, a wraz z nowym rokiem w naszych domach pojawiają się kalendarze. Jestem tradycjonalistką i cenie kalendarze w wersji papierowej, ale uwielbiam mazać, zapisywać i jedynym rozwiązaniem są kalendarze do własnego wydruku. Znalazłam dla Was kilka propozycji.



Kalendarze do własnego wydruku są idealnym rozwiązaniem dla dzieci, które same mogą kolorować kartki kalendarza, zaznaczać ważne rodzinne daty. Kalendarz to doskonałe narzędzie edukacyjne dla przedszkolaków. Można uczyć nazw miesięcy, ilości dni, podziału na tygodnie, odliczać dni do ważnych wydarzeń itp. Warto również  kalendarz wykorzystać jako tablice motywująca - dziecko lub rodzic możne zaznaczać sukcesy dziecka lub nagradzać za dobre zachowanie.

Chciałam przedstawić kilka propozycji kalendarzy do samodzielnego wydruku wysuszone u polskich blogerek.  

1. Mała Mi rządzi, czyli kalendarz dla niegrzecznych dziewczynek u ROZANECZKA

2. Nic nie umknie z kolorowym kalendarzem PARTYMIKA

3. A możne wszystko na jednej kartce? Nic nie umknie :) Kalendarz od   PIĄTY POKÓJ 

4. Kalendarz dla tych co kochają przyrodę możemy wydrukować na blogu  ŻYJ KOCHAJ TWÓRZ 

5. Wersja książkowa zw dwóch wersjach, z okładką i mnóstwem miejsca na zapiski to kalendarz od NIEBAŁAGANKA

6. Piękna, nieszablonowa grafika w kalendarzu od  DOBRZE NARYSOWANE
 
7. Potrzebujesz dużo miejsca na notatki to znajdziesz w kalendarzu na blogu JEST RUDO 
 

Czy macie własne ulubione kalendarze? Czekam na propozycje, chętnie uzupełnię moją listę :) 


Bardzo się cieszę, że tu jesteś! Mam nadzieję, że wpis Ci się spodobał. Zapraszam do komentowania tu lub na FB. Pozdrawiam!
Mama do sześcianu :)

5 komentarzy:

  1. Hej, świetny pomysł!
    Jeśli szukacie dobrego miejsca, w którym można wydrukować kalendarze, polecam Reprotechnikę – drukarnia wrocław bez kolejek i w przystępnej cenie 😉 Ostatnio sama musiałam wykonać swoje i zleciłam to tej firmie, jestem naprawdę zadowolona z rezultatu! 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak Marcelina, ja również drukowałem swój kalendarz w firmie "Reprotechnika – wizytówki wrocław i jestem bardzo zadowolony. Jako że potrzebowałem tylko kilku egzemplarzy, nie musiałem długo czekać, a cena była bardzo przystępna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najfajniejszy od PiątyPokój ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znakowanie przemysłowe? Ponoć Promark Serwis oferuje ciekawą ofertę. Może któraś z Waszych firm korzystała?

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam gorąco CCS Druk https://www.ccsdruk.pl. Wizytówki, kalendarze, ulotki i bardzo rozbudowana oferta. Warto sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia