Lubisz kosmetyki? Chcesz poznawać nowości? Jesteś łowczynią okazji, która równie chętnie uzupełni swój budżet? Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Oszczędzaj na zakupach, zamawiaj produkty ze zniżką i z dostawą bezpośrednio do domu. Zarejestruj się na Konsultantka.pl Avon całkowicie za darmo i ciesz się kosmetykami w super niskich cenach. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, a dalsza współpraca zależy tylko od Ciebie. Nie masz żadnych zobowiązań, to dodatkowe zajęcie, które możesz wykonywać w czasie wolnym. Dołączając do Avon jako konsultantka i pracuj na własnych zasadach.

Moje zakupy z bee.pl

poniedziałek, 10 grudnia 2018


     Drobne zakupy wykonuję najczęściej w osiedlowym sklepie, ale oferta jest tam ograniczona i niedostępne są wszystkie produkty. Gdy nie mam ochoty błądzić po kolejnych sklepach w poszukiwaniu wybranego towaru, na ratunek przychodzą mi sklepy internetowe.

     Wielokrotnie podkreślałam, że cenię sobie wygodę zakupów w domowym zaciszu z kubkiem ciepłej kawy. W okresie jesienno-zimowy jeszcze częściej wybieram właśnie takie rozwiązania. Bogaty asortyment, atrakcyjne promocje, a wszystko bez kolejek, w spokoju i komforcie, to właśnie są zakupy przez internet. Oczywiście koniecznie trzeba korzystać ze sprawdzonych stron oraz przewoźników, dlatego też opisuję z wam moje zakupowe miejsca w sieci.

Bee.pl - sklep z ekologicznymi kosmetykami i zdrową żywnością

    Dziś zapraszam na zakupy z uroczą pszczółką, która jest symbolem sklepu internetowego bee.pl. Na stronę sklepu trafiła przypadkiem poszukując zdrowej żywności oraz naturalnych kosmetyków. Wybór jest spory i bez problemu znalazłam wszystkie poszukiwane produkty. Cała gama kosmetyków pochodzenia naturalnego takich marek jak: Sylveco, Eco Cosmetics, Planeta Organica, Fitokosmetyki, Natura Siberica zapewnia, że zakupy będą kompletne i udane. W ofercie znajdziecie również produkty dla osób na diecie bezglutenowej, dla cukrzyków i dla alergików oraz suplementy diety. Szybko jednak przekonałam się, że można tam znaleźć dużo więcej - akcesoria domowe, naturalne środki czystości, produkty dla zwierząt oraz do pielęgnacji roślin. Jeśli poszukujesz produktów dla swojego małego alergika lub po prostu produktów dziecięcych spełniających normy ekologiczne, to sklep bee.pl oferuje bogaty asortyment dziecięcy. Ciekawa jest również oferta książkowa wśród, w której znajdują się różnorodne poradniki dla całej rodzinie poruszające zagadnienia związane z zdrowym trybem życia.

Moje zakupy w bee.pl

     Strona bee.pl jest przejrzysta, posiada dużo udogodnień, dzięki którym w łatwy sposób znalazłam poszukiwane produkty. Dostawa przebiegła ekspresowo, a na wyróżnienie zasługuje zabezpieczenie zamówionych zakupów. Produkty były bardzo solidnie zapakowane, nie było mowy o tym, że coś ulegnie  uszkodzeniu. Bardzo miłe są również gratisy i choć wiadomo, że nie są one najważniejsze, to jednak te sprawiły nam dużą frajdę. Ja miałam okazję wypróbować próbki kosmetyków, a córka oszalała na punkcie cudownego pszczółkowego zestawu balsamów do ust. 
    Moje ostatnie zakupy w bee.pl to przede wszystkim kosmetyki naturalne- pasta do zębów na bazie węgla drzewnego Ecodenta, żele pod prysznic Organic Shop oraz Yope. Troszkę na deser zamówiłam sobie również Mus do ciała królewska czekolada - pachnie obłędne i sprawia, że skóra jest delikatna i nawilżona. Na koniec jeszcze dobroci dla podniebienia. Nie ma nic lepszego na jesienią chandrę, jak kubek kawy orkiszowej i domowe ciasteczka z masłem orzechowym.




Znacie sklep internetowy bee.pl ?


Bardzo się cieszę, że tu jesteś! Mam nadzieję, że wpis Ci się spodobał. 
Zapraszam do komentowania tu lub na FB. Pozdrawiam!



13 komentarzy:

  1. Ale świetne produkty! Nie znałam tego sklepu, muszę sprawdzić co mają.

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję zakupów :) nie wiedziałam że takie miejsce istnieje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam sklepu i nigdy nie kupuję żywności przez internet. To, co potrzebuję, zawsze znajdę w pobliskim sklepie. Jednak ofertę sklep ma naprawdę ciekawą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam sklepu, przeważnie kupuję wszystko w sklepach stacjonarnych. Jakoś nie umiem planować zakupów, jak coś potrzebuję to po to idę, albo kupuję przy okazji. Zakupy online mi nie wychodzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, tak w tym sklepie można dostać produkty niedostępne w tradycyjnych dyskontach

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś nigdy nie miałam okazji nawet usłyszeć o tym sklepie więc nawet nie wiem jakie produkty oni mają. Ja bardzo chętnie jak to zresztą każda kobieta robię zakupy w http://pl.aliexpress.com/category/100003109/women-clothing.html?switch_new_app=y i wiem, że jeżeli będzie tylko następna możliwość to oczywiście również tam zajrzę. W końću różnych ciuchów w damskiej szafie nigdy za mało.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety ja jeszcze nie miałam nigdy okazji robić zakupów z tego sklepu i muszę przyznać, że jestem wielką fanką kupowania przez internet. Dlatego właśnie każdemu polecam przeczytanie wpisu https://www.sendit.pl/blog/wplyw-koronawirusa-na-prace-firm-kurierskich-co-warto-wiedziec gdzie bardzo fajnie opisano kwestię pracy firm kurierskich w dobie koronawirusa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznam szczerze, że nie spodziewałem się, że tak to wygląda, ale dzięki za informacje. Coraz więcej osób stawia właśnie na takie biznesy w sieci, ponieważ można trafić na naprawdę fajne grono odbiorców. Z tego, co wiem, pomoc w prowadzeniu takiego biznesu oferuje https://packfully.pl/ . Mogą dla Ciebie przygotować magazyn, obsługę klienta i całą logistykę. Dzięki temu Twoja firma będzie pracowała odpowiednio, jak trzeba. Myślę, że to dobry pomysł na świetną organizację. Chętnie zdecydowałbym się na taki biznes, jak jakiś sklep online.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zerknij sobie jeszcze na ofertę taśm pakowych z nadrukiem https://tcmservice.pl/pl/tasmy-z-nadrukiem , będą idealne do przygotowywania przesyłek dla klientów. Są dobrze wykonane, wytrzymałe i w dobrej cenie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia