Lubisz kosmetyki? Chcesz poznawać nowości? Jesteś łowczynią okazji, która równie chętnie uzupełni swój budżet? Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Oszczędzaj na zakupach, zamawiaj produkty ze zniżką i z dostawą bezpośrednio do domu. Zarejestruj się na Konsultantka.pl Avon całkowicie za darmo i ciesz się kosmetykami w super niskich cenach. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, a dalsza współpraca zależy tylko od Ciebie. Nie masz żadnych zobowiązań, to dodatkowe zajęcie, które możesz wykonywać w czasie wolnym. Dołączając do Avon jako konsultantka i pracuj na własnych zasadach.

"Grudniowe Wyznania"

sobota, 19 grudnia 2015



Grudzień to niezwykły czas podsumowań, rankingów oraz planów na nadchodzący Nowy Rok. Na wielu blogach pojawiają się również zabawy i akcje o tematyce świątecznej. Matka Puchatka zaprasza do zwierzeń "Grudniowe Wyznania".


Zasady zabawy: 
1. Kopiujemy obrazek- możecie go dowolnie przerobić, tak jak my ;)
2. Odpowiadamy na pytania - interpretacja, przedstawienie, forma, długość - dowolne.
3. Nominujemy do odpowiedzi kilka osób i krótko piszemy, dlaczego właśnie one.
4. Wrzucamy swój wpis w link na dole strony - u Matki Puchatki 
Oczywiście bez nominacji też można wziąć udział, jeśli to czytacie to czujcie się zaproszeni i nominowani. Możesz odpowiedzieć na blogu, pod tym postem lub na FB.  Czekam na Wasze zwierzenia :)

Pora na moje foto-wyznania:

Najbardziej lubię w świętach...



W świętach nie lubię ...
pospiechu, kolejek w sklepach i szaleństwa zakupowego.

 Moja ulubiona potrawa wigilijna to ...
karp po żydowsku w wykonaniu mojego męża.

 Mój ulubiony świąteczny wypiek to ...


  Trzy świąteczne sytuacje, które utkwiły mi w pamięci ...
Z lat dziecięcych wspólnego kolędowania z moim kuzynostwem. Liczna rodzina organizowała spotkanie, a potem wędrowaliśmy z kolędą do sąsiadów. 
Pierwsze wspólne święta z moim mężem, nie mieliśmy jeszcze mebli w naszym mieszkaniu, ale kolorowa choinka oczywiście była.  
Dziewięć lat temu ubierałam po raz pierwszy choinkę z moim najstarszym synem i znów poczułam dziecięca radość.
  
 Książka, którą kojarzę ze świętami ...



 Pod choinką chciałabym znaleźć ...



Do zabawy nominuję:

4PoryRoku

Moje życie na wsi

Nasz zwariowany świat 



Bardzo się cieszę, że tu jesteś! Mam nadzieję, że wpis Ci się spodobał. Zapraszam do komentowania tu lub na FB. Pozdrawiam!
Mama do sześcianu :)

4 komentarze:

  1. Zakochałam się w Twoim piernikowym domku! Cudo :) W przyszłym roku może też się na takie coś porwę... Zobaczymy.

    Dziękuję pięknie za udział w zabawie. Czuję magię świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Piernikowy domek to doskonała zabawa i nie jest to takie trudne ;)

      Usuń
  2. Smaczny ten domek :) Kiedyś miałam podobny, ale zrobiony oczywiście nie przeze mnie, tylko przez moją siostrę. Niektórzy niestety nie mają takich zdolności kulinarnych jak Ty! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj! Ja również nie mam wielkich zdolności kulinarnych, ale trzeba próbować, to mój debiut ;)

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia